01.11 A little bit behind

Hej! Känner att det snart är dags, känner att det är dags att ta tag i den här bloggen också, den måste liksom rutas upp lite. Jag vet inte om det är den här jag kommer att använda, men jag tror det. =) Jag får se. Jag ligger lite efter jämfört de med andra USA-bloggarna. De är ju mästare på att uppdatera och förklara sina känslor. Åh! Haha, varför kan inte jag vara sådan?

BTW, Jag betalde min resa idag. 7265 kronor slutade de på, jag betalar inte ofta så stora summor, men det svek nästan inte ens. Jag tycker verkligen att det ska bli skitroligt och det är säkert värt vart enda öre! =)
Nu är det nog dags att sova, jag ska hämta J imorgon får vi ska åka och handla till tjejmiddagen hemma hos mig imorgon. Tjejmiddag, kanske inte, men pratkväll! myspys <3

Kommentarer
Postat av: sigrid

Kommer att åka till Round lake, Illinois! Men dokc åker jag med SI - och anatgligen är det inte samma traningschool ;P

2010-04-09 @ 10:10:55
URL: http://sigridiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0