10.59 Back to bed...

Jag tycker USA ska bli otrolig spännande. Jag hopppas att det blir roligt, men givetvis har allting en baksida. Men jag hoppas verkligen att jag får uppleva "The American Dream". Ja, det vill jag verkligen göra.

Den nuvarande au pairen ska skicka en beskrivning om hur en av hennes veckor kan se ut. Hon skulle ockås skicka lite tips till vad jag ska packa och inte. Hoppas att det hjälper något. Just nu räknar jag bara ner dagarna och väntar på den dagen. =)

Jag håller just nu på att avsluta det sista i skolan. Jag måste bara kämpa lite till.. Nu är det fysik som gäller. Jag och boken var tydligen kompisar idag.

BTW, just nu vill jag inget annat än att prata med dig. ♥ Ring, maila eller spring. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0