13.50 Time to study.

Hej! Jag sitter och pluggar och för varje sak som blir jobbig tänker jag på USA och pluggar vidare. Det är liksom inte långt kvar och jag måste bara göra det sista nu sedan är jag klar på ett tag. Jag tänker nog börja plugga nästa höst igen, men jag tror att jag kommer vara mer sugen då efter ett år i Staterna. =)

Jag hoppas att man kan göra Högskoleprovet i USA, det skulle vara skitbra i så fall. Jag har hört att man kan göra det och det skulle som sagt sitta super. Det är skönt att kunna söka i två kvoter. Jag vill verkligen plugga till civilingenjör! Hm, undra om det blir Chalmers, Uppsala eller Lund?

Jag får känna efter i USA, undra om man kan bo hemma efter att ha bott ensam i USA ett år.. Jag tror jag kommer känna att jag bor ensam eftersom jag kommer ha en övervåning för mig själv. Om jag vill vara med familjen är det bara att gå ner men det är samtidigt skönt att kunna stänga in sig på sitt rum för en stund.

Jag längtar och längtrar, det går inte en dag utan att jag tänker på USA. Jag har dock massor av roliga saker innan. Det är nog inte så många dagar var till STUDENTEN och inte heller till TURKIET där jag ska steka och vara sjukt brun när jag kommer hem. Tror ni jag blir det? Tja, jag får pressa som fan... Haha! Puss


Jag ska nog köpa massor av converse i USA. Jag lär behöva det eftersom mina slits på 3 månader eftersom jag går snett. Det ser inte så bra ut att gå omkring med trasiga skor.

Kommentarer
Postat av: Marie

samma här, tänker på det hela tiden! :))) OHH Converse ska jag också köpa massor av! :D Man får ju typ 2 skor därborta för priset av en sko om man hade köpt här i sverige! Galet!

2010-04-11 @ 21:10:39
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0