15.02 Galen panna

USA-Family ringde igår. Jag och mamma pratade. Hon var lika glad och trevlig som vanligt. Vi pratade bara allmänt och de var skönt eftersom vi inte hörts på ett tag. Det börjar närma sig nu. Barnen befann sig i FL, där det var sol och bad. Hon berättade också att jag hade möjlighet att ta ut min semester i början av auagsti. Först var jag lite skeptisk till det för jag vet inte om jag kommer ens känna igen mig så bra där när jag bara varit där i några veckor. Men det låter super nu. Det kanske till och med bli så att A and K kommer över vilket skulle vara helt awesome. Fatta hur kul det hade varit. <3 Underbaringar.

Jag ska träffa familjen i Stockholm vilket ska bli väldigt roligt. Det blir efter midsommar så det kommer vara fullt upp för mig innan avresa till USA. Men jag gillar att det är stressigt, det är ju jag alltid levt så varför inte liksom?

Jag längtar...

12/5 Balen på Valande. Mamma håller just nu på att sy klänningen och det verkar blir perfekt. Jag har även bokat håruppsättning och sminkning så det blir FETT nice.

14/5 Turkiet. Jag säger bara, sol, bad, krök, friends<3, sova, slappa dega.

26/5 Studenten

4/6 Johanna 19 år men framförallt IDA (underbaringen) KARLSSON  tar studenten.. =) Åh, jag längtar!
Jag ska nog åka ner till Johanna här någon gång. Hoppas på det i alla fall.

27/6 Stockholm, sova hos familjen en natt och sedan ska jag fixa mitt visum dagen efter det. Hoppas kunna göra Stockholm också. Jag erkänner att jag faktiskt inte varit där många gånger. Tre kanske? Alla gånger har det varit i handbolls sammanhang. Jag vill gärna kunna shoppa lite.

30/6 Åker till Bryssel med Karlsson

2/7 Johanna tar studenten. Vi åker hem den 4:e

5/7 DÅ SMÄLLER DET. Jag åker till USA. Jag längtar galet mycket.

+ att det är massor av utspring som jag gärna vill gå på. Hoppas jag får ihop det. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0