15.25 Det känns skönt att slänga saker.

Varje gång jag rensar mitt rum åker det ut massor av skit. Eftersom USA börjar närma sig är jag extra bra på att slänga saker. Jag försöker göra slut på så mycket saker som möjligt. Ska i för sig till Ullared på fredag, jag ska inte köpa massa skit, endast saker som jag behöver. Jag upprepar, ingen skit. Jo, men visst, det är Ullsared vi snackar om. Hoppas kunna hitta en bra BH, lite studentsaker till klassen, och just en massa skit. Haha!

Jag tror jag ska åka och springa ikväll, men först ska jag nog ringa Johanna, men det gör jag när mamma kommer hem för hon har ju mobilen. Suck..

Ska fortsätta städa och slänga saker nu, jag undrar vad jag ska göra av allt när min syster tar över mitt rum när jag åker sedan. Hm. Källaren kanske, men jag vet inte hur jag ska få plats. Jag får väl helt enkelt släänga lite mer saker..



En sådan har vi hemma, synd bara inte att den inte var i rosa. =) haha Den är egentligen inte så bra, men den är snygg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0