17.22 SJUK

Hej! Jag har varit inne hela dagen, åh, det är så fint väder. Jag har suttit och pluggat. Inte roligt. Det är väldigt tråkigt, och dessutom är jag sjuk. Grädden på moset eller va fan det är man säger.

Mamma hade varit i Ullared med några kompisar och kom hem precis. Jo, hon hade köpt ett par muffinsformer som var så söta. Det var amerikanska flaggan på och det var "amrikanskt" tema. Jag tänkte baka cupcakes och ta med mig upp till Stockholm när jag åker dit. Jag tänkte nog vara tråkig också och köpa en blomma. Presentera tar jag nog i USA när jag kommer fram dit.

Men cupcakes, jag kan inte göra dem själv.Jag hoppas på att Anna, Olivia, Emelie och Ida vill hjälpa till. Jag står för allt och vi kan baka hos mig. Hoppas det blir toppen.

Nu ska jag kolla till pajen i ugnen och plugga lite. Vi ska tydligen ha några som kommer hit, min gudmor bland annat. Jag är inte riktigt på humör idag, men jag får väl le lite snällt och låtasas att allt är toppen. Mitt rum är en mess också. Folk utifrån älskar att kommentera mitt rum, men däremot uppskattar inte jag kommentarerna riktigt. FAN!

Jaja, byebye Love.

Lägger upp några bilder på cukcakes sedan och självklart kommer det bilder när VÅRA ska göras. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0