20.53 Handboll

Hej! Känner mig lite splittrad inför USA, jag vill åka nu nu, men ändå känns det som det är så långt bort. Men det är det inte. Jag fick min famlij ca 160 dagar innan min avresa. Nu är det väl kanske 75 dagar kvar.. =) Det känns nästan som igår. Så åker jag imorgon då?

Balen, studenten, kompisars studenter, Turkiet, Belgien... Hur snabbt tror ni inte att det går?

Jag har läst att man kanske kan spela handboll i USA, jag hade tyckt att det varit väldigt roligt, fast att hålla det på en basic nivå, typ träning två gånger i veckan kanske. Det är nog väldigt annorlunda och jag är verkligen öppen för förslag, jag får hoppas att andra är på att spela handboll.

Kommentarer
Postat av: j

bloggen är jätte fin! Saknar dig här nere, bara så du vet! fick jobb idag i sommar! känner att mina planer inför sommaren ständigt ändras;) skickar ett mail snart! puss

2010-04-21 @ 13:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0