21.51 Can you please spell "Gabbana"?

Hej! Ser ni?
Jag har gjort några ändringar. Jag hoppas det blir bra. Jag känner att denna blogg måste få lite energi och fart, herregud jag åker ju snart! Skämt och sido, men ändå.

Just nu sitter jag och tittar på "Djävulen bär Prata" Jag älskar den filmen! Jag skulle faktiskt kunna tänka mig att ha ett assistent jobb, för ett tag i alla fall...

- Can you please spell "Gabbana"...? "as in Dolce Gabbana"
- The person is hanging up...


Jag skrev högskoleprovet tidigare idag, det kändes bra att ha gjort det, men jag vet inte hur det gick. Första gången gick sällan bra, jag är lite sugen på att titta hur många rätt jag hade eftersom det går att kolla redan nu eftersom jag tog med en lapp hem med alla mina svar. Men jag tror helt enkelt att jag ska vänta. JAG VILL VERKLIGEN INTE VETA!

Nu ska jag mysa med min syster.. Kommer ju inte kunna göra det sedan när jag är i USA..Hoppas vi hörs snart! Jag har en bra känsla i kroppen. ♥





Jag blev faktiskt ganska nöjd. Jag tycker den ser mycket trevlig ut! Men det kanske jag som är knasig..

Kommentarer
Postat av: Amanda

Den filmen är asrolig! :D

2010-04-10 @ 23:04:15
URL: http://aaaammannda.blogg.se/
Postat av: Sigrid

Ja, tyvärr! Men kankse ses på nyc turen ;P haha, vi ska ju nästan vara på skolan samtidigt, dock två olika skolor ;P

2010-04-11 @ 09:15:48
URL: http://sigridiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0