21.57 Tankar...

Lite tankar innan USA.

Jag har nog inte riktigt till 100 % förstått att jag ska åka än. Men som jag tidigare nämnt är det så mycket jag ska göra innan det. Jag ska utomlands hela TVÅ gånger innan jag tar min ann USA. Det lutar åt att det kanske eventuellet till och med blir TRE gånger.

Visumet är en liten pina. Jag vill gärna ha en tid nu så att jag får fixat det. Jag gillar inte att ha saker som jag inte vet så mycket om som jag samtidigt inte kan påverka särskilt mycket. Jag har ringt till CC två gånger på senaste veckan.

Fick ett mejl från familjen i USA idag. De hade varit över i Europa och besökt Rom. Hoppas det hade de trevligt! De ska ringa imorgon. Roligt tycker jag. Vi får se vad de säger imorgon.

Som jag sagt tidigare vet jag inte om jag vill skriva något om familjen eftersom de inte vet om att jag bloggar. Jag tror att jag kommer att skriva utifrån mitt perspektiv men jag kommer nog vara väldigt tillbakahållsam på namn, detaljer etc. Jag vill inte lämna ut någon och Internet är idag världens största skvaller tidning enligt mig. Jag skriver allt som kommer mig i smaken. Mina kompisar kommer naturligtvis få andra uppdateringar än vad som kommer att visas på denn blogga. De får allt!

Nej, men ärligt. Jag vill inte lämna ut hela mitt liv.! Tack för förståelsen!



Love Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0