23.52 Time to sleep

Hej! Fick ett melj från en tjej från Österrike idag. Jag blev riktigt glad. Det var min värdfamilj som hade sagt till hennes värdfamiljs au pair (currant) att hon kunde kontakta mig ifall hon vill prata. Vi ska vara där hela året tillsammans. Vi bor nära varandra också, det känns super.

Innan har jag ju endast haft kontakt med några svenska och tyska tjejer som bor typ 40 minuter med bil från mig. Kanske inte riktigt kan träffas varje dag, men man kan träffas i city. Tjejen från Österrike verkar hur trevlig som helst och det är toppen att vi bor nära. Hoppas hon har barn samma åldrar som jag har också. Pricken över i:et liksom. Svårt för många att förstå kanske men det känns så bra att veta att man kan träffa folk när man kommer dit.

Jag får nästan skicka ett mail och tacka min värdfamilj. =) 16 dagar kvar till Turkiet <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0