10.06 pm Going to bed.

Hej! Ja, dags att sitta vid datorn igen. Jag träffade Sandra, Susanne och Pia på Starbucks. Det var gott. Ja, vi pratade lite men det är så tråkigt att det stänger så tidigt, eller så kanske det var vi som var sena? I alla fall. Det blev gymmet idag och dagarna här rullar på otroligt snabbt. Jag tror jag är hemma i Sverige snart igen. SJUKT.

Jag älskar det verkligen här. Det är det enda jag kan säga just nu. Även om kompisar börjar på Chalmers och andra ställen så trvis jag verkligen. Det kommer bli en kall höst/vinter, det har jag fått känna på idag men jag hoppas på lite bättre väder.

Imorgon har jag en date med Sandra på gymmet. Ja, det är dags att börja med hårdträningen och jag älskar att vara på gymmet. Jag gillade inte att gå på gym förut men nu gillar jag det.

Ingen rolig uppdatering alls! Jag betällde "röstningsmaterial" som de så fint kallades så jag kan rösta 2010. Underbart. Nu ska jag sova, jag är lite sömning och klockan är 22.06. VAD HÄNDER MED MIG?

puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0