1.02 pm Time for a shower. <3

Hej! NU är klockan snart 1 och jag har faktiskt varit på gymmet. Lite pinsamt var det när jag gick in och skanade mit bricka att det blev "tuttttdu" And all people said "Happy Birthday".. Haha, jo men jag är väl i USA? Det är väl inte så konstigt att vara på gymmet när man fyller år. Jag brukar ju som sagt aldrig vara hemma på min fördelsedag. Antingen är jag på handbollsläger, bortrest någon annan stanns, USA eller I GREKLAND med Johanna. Det är ett år sedan vi låg på beachen och stekte i Grekland. Jag kom ihåg att Johanna behövde "gå på toaletten" och när jag kom tillbaka hade nog lagt några söta ballonger på min säng med ett sött kort. Just nu stekar hon i Barcelona så jag tror hon har det bra nu också.

Så nu ska jag skriva ett mail till Ida J. =) Romina, och hennes kids, E and C hade varit här med en kaka. Det var så sött. Jag måste åka förbi dem senare för att tacka. Jag mår så bra och allt är helt underbart.

Jag måste bara berätta om USAs superbra elvispar. Ja, det tog inte ens en minut för grädden att bli tjock. Hemma med min elvisp som ändå är bra tar det minst 10 minuter. Mamma, jag tar med en elvisp från USA när jag kommer hem! haha! I-landsproblem.

Jag är så glad. NU: DUSCHEN!



Tack för att alla är så underbara idag. Idag saknade jag Jonathan lite extra mycket. Puss på dig gullunge! Väx inte för mycket innan du kommer hit eller jag kommer hem. Elin, puss på dig också. Studera hårt medan jag slappar här. Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0