10.24 Kultur..?

För 7 veckor sedan...

-Vaknade jag inte före åtta av mig själv på en lördag. Och steg aldrig upp före 9 om jag inte skulle göra något.
-Älskade inte jordnötssmör
-Hade inte radio i bilen. (vår var sönder)
-Tyckte inte om hundar.
-Hade inte tålamod.
-Visste inte att man fick svänga höger vid rött ljus i USA
-Gymmade varje dag
-Saknade allt i Sverige
-Drack ice-coffe. (Det gjorde jag inte så ofta i Sverige)
-Smsade 15 sms om dagen.

Ja, listan kan göras lång. Men nu ska jag försöka se fångarna på fortet, men jag vet inte om det går för att jag befinner mig här!?

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas du får en fin dag! =)

2010-08-26 @ 05:18:52
URL: http://cevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0