10.26 Wed.

Hej! Nu sitter jag utanför mitt rum och pustar ut. Jag är klar för kvällen och jag är glad. Vet inte varför, kanske för att jag fyller år imorgon eller för att jag hade en rolig dag. Jag har inte gjort så mycket men imorgon ska jag inte göra någonting heller. Bara gå till gymmet, för att jag känner för det. Sedan blir det middag med några vänner på kvällen. Det blir Gola Gola tror jag. Vi får se! Jag tänkte gå ner till affären och se om det finns något som man kan göra en svensk jordgubbstårta med men vi får se hur bra jag lyckas med det.

Det roliga här är att om man inte umgås med så mycket svenskar, kan man lura de andra med nästan vad som helst. "Typical Sweden"... Speciellt med kakor, eftersom mina baking skills är sisådär så funkar det super.

Dags att sova och vi ses imorgon. Många kramar. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0