10.32 am The day after yesterday.

Hej! Det var inte så roligt att gå upp imorse, men det gick ändå. Jag fick stressa lite och eftersom barnen var trätta så sov de länge. Ja, vi orkar inte prata mer om det nu mer än att jag fick ta bilen. Det tar cirka 8 minuter att gå, då kan ni förstå hur lång tid det tar med bil? 2 min! Ja, jag tycker att man borde gå den biten.. Men BARN ?!

Ja, nu sitter jag vid min dator på tredje våningen, mysigt värre. Jo, jag har gjort lite tvätt och plockat lite. När det är fem barn så blir det lite saker här och var. Jag ska snart över till Romina och leka med henne och Caroline. Caroline har nog en playdate så det blir "palydate" för au pairerna också! Hur bra som helst. Jag borde åka till gymmet men jag tror jag kanske gör det ikväll om Romina har lust.

Jag hade en toppen fördelsedag igår. Jag fick presenter och det hade jag verkligen inte förväntat mig. Vi åkte till Goula Goula och åt mat. Amanda och Lou kom lite senare så de åt desert med oss! Scones I love Scone in Amerika! Blåbär, hallon eller kanel, u name it, I bake It! haha!

Tänkte kanske hoppa in i duschen innan, känns lite fräschare men jag tänkte ju också ta med mig lite tårta och jag ska vara hos Romina om 15 minuter och det tar 7 minuter att köra så jag får nog tänka om eller komma sent?



Här är kläderna som jag köpte till mig själv förra veckan med A. Ja, det blev en egen födelsedagspresent. Mamma sa att hon skulle ringa i helgen när hon kommit hem från Pakaistan så de kanske firar mig lite då sa hon. Jag fick ett supersött mail av pappa igår. Han är så roligt poetisk när han skriver mail. Jag älskar min pappa och jag saknar att ha någon att skratta och skämta med. Jag saknar hans otroligt tråkiga, men helt underbara skämt.



Här är vi på Goula Goula. Det var supergott och jag hade supertrevligt. Au pairer har så roliga saker att berätta och ja, det blir en del skitsnack måst jag säga. men TREVLIGT hade vi. Tack igen! Ni är underbara!

Jag hinner inte visa fler bilder nu, men jag laddar upp några ikväll. Hoppas alla har det bra, jag mår bra här men saknar min lilla vovsing som just nu är off på Doggy Daycare. Han älskar att vara där, nu sticker jag till Romina!

Puss och Kram på alla i Sverige. Jag saknar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0