10.45 am Time to go!

Hej! Just nu har jag precis avslutat ett samtal med Ida. Jag tror vi pratade i 90 minuter. Jaja, nu maste jag kla pa mig och sedan ska jag ta mig till Security Office for jag maste inskaffa ett security number for nagot med insurance. Imorgon fyllet jag ar och jag ar ledig. Nu ar det lite brattom for jag maste hinna med gymmet och jag sa ju till Jocy och Romina att jag skulle mata dem vi poolen.
Stada, tvatta? Laga pannkakor? Skulle vi gora sant idag ocksa? :)
Kommer en battre uppdatering imorgon I think!

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack för samtalet vännen! För en gångs skull ersatte jag plugget med något vettigt och värt! Vi hörs snart och du.... imorgon fyller du år! puss.

2010-08-18 @ 17:13:03
URL: http://duringthesun.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0