10.45 pm Jag somnar snart

Hej! Hur är det med er? Klockan är snart tjugo i elva här och jag är redan trött. Det blev inget gym idag heller men dagen har varit underbar ändå. Jag jobbade två timmar i morse, sedan tog jag bilen till Wonderland och åkte och träffade Ditte och Lena. Allid lika roligt. Och det är så roligt att ha svenksar här. Det känns lite konsitgt men samtidigt det mest naturliga. Jag åt lunch med dem och vi tillbringade lite tid tillsammans. Jag fick en karta över Boston och jag är taggad på att utförska staden för det har vi egeetnligen inte gjort alls. Dags att ta tag i det nu.

När jag kom hem åkte jag till North Shore mall för att köpa min Ipod Touch, och jag är supernöjd. Jag tror jag kommer få mycket anväändninga av den här med internet, musik, film etc. Den kommer vara super. Jag är trött så jag tänkte typ sova. Imorgon åker min familj iväg så jag är ensam med hunden. Jag ska nog träffa lite kompisar, fast alla jobbar eller är i NY så det blir nog en riktigt härlig lång promenad med hunden och ett hårt pass på gymmet.

Puss & Kram på er. Ditte tog massa bilder som hon tänkte skicka till mig. Toppen bra! Ses snart igen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0