10.49 am MONDAY it is

Hej! Nu är det måndag morgon och en ny vecka. Jag är peppad för denna veckan och jag vill att augusti ska gå fort. Jag hade en toppenhelg verkligen, tack så mycket för det. Mamma är bortrest hemma nu och jag vill bara veta att hon har kommit fram, hon borde väl ha gjort det?

Jag ska snart hitta min väg till gymmet tror jag, vet inte om jag ska gå eller ta bilen, jag måste ändå fylla upp bilen med besin. Gå till banken ska jag också göra. Det är även dags att städa och plocka iordning lite. Familijen kommer hem ikväll, det ska bli roligt. =)

Ikväll ska jag träffa Amanda och vi ska åka till North Shore Community College, Amanda ska signa upp för några classes. Jag följer med och sedan kanske vi kan hinna med gymmet eller en kopp kaffe. =)



Anette och Ellinor
Ellinor köpte välrdens finaste klänning igår. Jag ska också köpa en lång klänning någon dag, men jag måste komma på när jag kan använda den också. Många kramar Caroline

Vi höes snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0