10.54 pm FRIDAY!

Hej! Ledsen att jag uppdaterar så sällan, men jag lovar att er att jag skriver någonting varje gång jag sitter vid datorn och varje gång mitt internet tillåter mig att göra det. Precis som det gör nu, hoppas jag.
Jag svarade precis på ett mail till J, gud det är så roligt med våra mail. Vi är inne på tredje året med att skicka mail nu. Helt galet.

Idag började dagen med frukost och det blev faktiskt frukost på Starbucks för min del. Soy Strawberries Frapp är inte att leka med asså. Den är helt oemotståndlig. Vi åkte ut med båten idag också, vi åkte till en stand och jag barnen gick i land på en klippa och varndrade lite. Det var skojjigt och jag mår så bra när de är lyckliga. Och dem är helt underbar och supersöta. Jag kommer ha så svårt att lämna dem. Gud, jag älskar dem redan. De är så gulliga när de frågar saker och vi säger fina saker till varandra.

Igår var jag och barnen och tittade på bio. Jag tänker inte säga vad dem heter för de ver jag inte. Despicable me? Ja, bra var den i alla fall. Mycket rolig! Det var bara jag, barnen och kanske 7 andra i salongen så det blev lite pinsamt varje gång man skrattade (vilket var ungefär hela tiden)

Tillbaka till båten. Ja, det var helt underbart att åka båt. Som vanligt, och snart börjar skolan och då tror jag inte att vi kommer ha lite många tillfällen att åka med båten. Med det var roligt så länge det varade. Imorgon kommer vänner till familjen på besök från Japan så vi blir fullt hus denna vecka, viket alltid är trevligt.

På söndag ska vi fira min födelsedag. De berättade att vi kommer att åka in till Boston för att se Circus de Soleil . Hur ballt är inte det? Jag tycker det ska bli superrolgit.

Jag har varit ute med Amanda och Pia idag. Vi åkte till Cheesecake Factory, vilket som ni kanske märker är ett helt aewsome ställe att äta chessecake på. Jag lämnade nog hälften för den var så stor. Vi tänkte gå på bio men inget föll oss i smaken och jag kände också att eftersom jag ska jobba imorgon är det inte så trevligt att vara hemm för sent. Tack för kvällen, det är alltid lika underbart att vara med er. Amanda, du är FÖR go! =)

Men nu tänkte jag faktiskt se på en film som jag fick låna av Pia (eller ja, hennes hostkids, men de vet inget). Percy Jackson and the lightening sheif? I know remeber, but anyway, see you soon.

Många kramar Caroline


Kommentarer
Postat av: amanda

tack carro men du är goare ;) kul har vi haft iaf ;)

2010-08-15 @ 01:17:16
URL: http://amandaholso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0