11.01 am Heading to the gym

Hej! Nu har jag kollat på massor av kurser här i USA och jag kan fortfarande inte bestämma mig. Det suger men jag tar nog det problemet någon annan dag.

Just nu tänket jag hinna till gymmet innan jag träffar Sandra. Jag ska träffa henna kl 1 pm så det borde jag hinnna om jag sätter fart nu. Jag måste upp och plocka i ordning på mitt rum först, bädda sängen kanske. Jag saknar min hund och mina promenader som jag alltid har på tisdagar, dock är det ändå skönt med semster. Imorgon kanske jag och Sandra kan paddla kanot. Toppen! Annars gör jag det själv!



Hard Rock cafe i NY.

Hoppas det blir meeting at Starbucks ikväll. Jag tror jag ska skicka iväg ett sms. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0