11.09 pm Time to sleep

Hej!
Hoppas allt är bra med er! Jag har haft en helt ok dag, fast den har varit ganska jobbig. Vet inte varför... Men som sagt, det blev lite ändrade planer här för barnen i morse när vi helt plötsligt blev sagda av en man på gatan att släppa barnen vid gymmet istället. De kunde inte åka ut till ön som de är på eftersom det var så mycket vågor. Det kanske kommer en orkan hit, men bara en liten. haha!

Efter avsläppet på gymmet gick jag in och körde ett pass med Sandra. Romina kom förbi senare också och vi bestämde att vi skulle äta luch hemma hos mig. Det blev svenska pannkakor och allt var toppen. Jag fick pratat lite med Johanna men hade väldigt dåligt samvete för att vi bara pratade 20 minuter. Jag hände med Sandra och fick äntligen fixat mitt bankkkonto. =)

Jobbade några till på kvällen, jag var lite sur och tvär och vet inte riktigt vad de var med mig, det var bara inte min dag helt enkelt. God middag fick jag och imorgon är det jag som bjuder på middag. Det blir roligt eller kanske inte.. Får se vad det blir. Jag kom precis hem från Sandra, jag och Romina åkte dit och såg en film och satt och tjatade.

Jag vet inte vad jag vill just nu. Jag vill det och det och det men ändå hamnar jag på samma ruta igen. Jag börjar bli lite orolig för vädret, det regnar hela tiden och det är inte särskilt roligt.

Picture mig idag, jag drog med mig hunden och ipoden. En regnjacka, en hoddie med luva ett par shorts och gympaskor ut i regnet och promenerade hunden. Imorgon efter min kickboxning ska vi gå ännu längre. Det är en ganska härlig känsla att gå i regnet och det ser ganska roligt ut när man kommer gående som en svamp. Men hunden är lycklig och jag också, han ligger i min säng nu. Jag tänkte gå och lägga mig nu. God natt

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0