11.11 am BREAKFAST ?

Hej! Nu är jag uppe igen, jag vaknade självklart innan nio, tror ni annat? Nej, men jag har kollat lite på tv. Jag ska nu pallra mig ner till köket och se om jag kan hitta lite frukost. Jag skulle vilja baka scones, men så ar det så att jag inte handlat någon mjölk ännu.

Jag tänkte pallra mig till gymmet och sedan kanske det blir Boston city, annars hoppas jag på att det blir Boston city imorgon. Jag vill ju så gärna träffa Anette och Ellinor.

Så jag ska till gymmet idag. Hoppas jag hinner träffa Amanda också, men jag tror hon börjar jobba snart. Jag skulle göra vad som helst för att någon från Sverige skulle vara här nu, det är nog varmt ute. Vi hörs!



Jag kanske kan visa lite bilder på mitt rum, det finns inte så mycket att visa egentligen, det kanske är bättre att ni kommer hit. Puss på er!



Bildbevis att jag och Sandra faktiskt var ute med kajakerna. Det var roligt och jag hoppas att vi kan göra det snart igen.



BILD 2



Vi badade jacuzzi igår. Det var skönt! Fast kanske inte myggen, men de amerikanska myggen verkar inte tycka om mig vilket jag tycker om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0