11.19 pm BEDISH

Hej! Klockan är 11 här och jag är hemma. Romina körde mig hem. Vi satt hemma hos henne och planerade lite resor som vi tänkte göra under året. Jag hatar att planera saker, jag rent ut sagt avskyr det. Jag blir typ arg varje gång jag måste göra det, men det gick bra denna gången. Jag vet att det måste göras och det är bra att göra det för det minskar hemlängtankänslan.

Vi har tänkt ut några ställen och året ser väldigt bra ut och jag tror att det kommer att gå superfort. I september tänkte vi gå på en Red Sox match, gå på två festivaler åka till Boston och ta en båt tour och sedan ska vi börja på college och våra barn börjar skolan. Vi ska också fira två månader i Staterna men det har vi inte planerat ännu. Men som sagt, september ser bra ut!

Idag åkte jag och Amanda till Festivalen men det var en ren besvikelse. Det tog lång tid att hitta dit trots alla beskrivningar vi fick. "Kan bero på att jag frågade om vägbeskrivningarna och jag läste kartan! OCH ja, så var det ju det här med höger och vänster igen." Älskar Sandra "Is it just the translation or do you not know left and right?" "Eh.. It's not the translation.." hahahahaha! Anyway, jag är bara 19 år gammal.

Jag och Amanda åkte tillbaka till Marblehead och tog med oss Sandra som hade tagit sig hela vägen till Salem och fått gå den sista biten eftersom hennes skujts hade bråttom. Jag och Sandra besämde oss för att åka tillbaka för hon ville ju så gärna gå och jag hade inget bättre för mig. Vi hämtade upp Romina och åkte tillbaka men vi hann inte fram förrän Sandra blev inringd. (Hennes värdmamma suger fett vissa gånger) Hon bara råkade komma på att det skulle på bröllop?

Anyway, jag och Romina åkte hem till mig och jag gick till Starbucks. Romina hade varit där på morgonen så jag fick en frappucino för 2 dollar. Hur bra som helst. Romina hade ätit så det blev min middag tillsammans med ett äpple. Det blev inget gym idag heller och jag ska verkligen dit imorgon. Jag fick skrivet ett brev till både min mormor idag och min farmor. Toppen!

Nu ska jag lägga mig och kolla på en film. Jobbar några timmar imorgon och jag har ingen aning vad jag ska göra. Middag tror jag står på menyn och kanske till standen men jag hörde att det inte skulle bli så bra väder så jag vet inte. Men vi får se. Kanske bara håller mig i närheten eller går ner och har bollcamp. Love it! Jag älskar att sporta med mina barn. =)

MÅNGA KRAMAR



Kommentarer
Postat av: J

Mycket tjusig bild du har hittat;)<3

2010-08-23 @ 15:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0