1.15 pm Yesterday

Nu funkar internet igen. Jag skulle postat detta igår men de ville det inte fungera.

Hej!

Jag som tänkte blogga mycket idag. Jag har varit borta hela dagen. Igår hade jag en toppendag med barnen, vi åkte till poolen och var där i många timmar. Vi åkte sedan hem och gjorde lite snacks. Jag skulle träffa Amanda på gymmet så jag hoppade middagen och åt senare. Väl på gymmet blev det träning av mage vilket jag känner av idag och det är jag glad för. Efter gymmet åkte jag och Amanda för att träffa Pia på Panera. Vi är alltid på Panera! Haha, men jag gillar stället!


Så idag började jag jobba klockan 8. Jag gjorde frukost till mig och barnen och vi hade ju sedan planerat att hela familjen skulle ta båten till Boston. Vi skulle åka runt bland öarna och det var supertrevligt. Att åka båt är hur roligt som helst och att se Boston från havet är verkligen en upplevelse. Det tar cirka en timma men jag tycker det är roligt att guppa fram på vågorna. Det är mitt liv just nu! Gud, känslan är svår att beskriva!


Vi åkte in och vi alla behövde gå och besöka toaletten. Tråkigt nog kunde vi bara gå på ett av Bostons finaste hotell. Det tog oss 5 minuter att bara hitta toaletten i lobbyn. (Lobbyn var gigantisk) Vi åkte sedan vidare och jag har tagit massor av kort under dagen. Jag kan visa några men jag tänker inte lägga upp några på barnen. Vi badade, eller inte jag, jag är en sådan BADKRUKA. Jag vet, men det var inte ens varmt och då tänker jag inte hoppa i plurret. Jag fördrar poolen och jag badade faktiskt igår.


När vi kom hem åkte jag och barnen ner till Sea Wet och spelade lite kubb. (Det var min idé för det underlättar att hålla barnen sysselsatta! Vi spelade också lite Backgammon, så nu har jag lärt barnen de och de älskar att spela det. Tråkigt bara att jag förlorade! Jag tar den. Vi åt middag, jag och föräldrarna åt supergod soppa. Efter middagen hade jag planerat att åka till gymmet men Pia kom förbi istället så vi tog en långpromenad och jag tog med mig min hund. Han är supergosig.


Nu är det dags för sängen, jag är trött och dessutom har jag lite sovmorgon imorgon så jag ska passa på att sova lite längre. Hörs snart igen. Kramar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0