1.43 pm Gymmet nu!

Hej! Idag har jag och barnen gjort mycket och klockan är inte mycket. Jag är nu själv och ska snart till gymmet. Jag tror de är och badar. Men anyway, ikväll ska vi på bio och gå ut och äta. Jag är själv, hoppas att jag hittar!

Boston är verkligen en toppen stad. Ditte kommer hit och jag vill så gärna hinna träffa henne den 26. Jag ska fråga idag om det funkar, jag vill så gärna att det ska fungera!



En bild från igår. Helt aewsome! Vi "parkerade" vår båt bredvid de andra på bilden. Ja, haha! Roligt var det. TACK IDA FÖR DET FINA BREVET. Sitter på väggen nu. Tack J för mailet, det kommer ett svar inom kort.

Många kramar CAROLINE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0