2.04 pm Lunch with Sandra

Hej! Imorse åkte jag och tjejerna till Eastern för att bada en stund. Det var trevligt, jag missade kickboxningen idag men jag var ganska glad ändå. Får nog ta och göra det nästa vecka om någon annan går med.

Jag åkte hem till Sandra för att åka lunch med henne. Pannkakor blev det, österriskiska. Haha! Roligt när man kan dela med sig.

Ikväll ska vi åka och titta på bio, det blir drive-in bio med bilen. Jag tror vi ska ta min bil. Ingrid från Norge och Sandra från Österrike kommer. De andra behövde tyvärr jobba vilket var lite tråkigt.

Nu sitter jag hemma och har precis gjort lite tvätt. Ja, alltid lika roligt. Sandra kommer om en timma då vi ska dricka lite kaffe (sparar pengar genom att inte gå till Starbucks) och sedan ska vi åka till North SHore för att skriva engelska testet vilket jag inte alls känner för.

Det blir nog ganska sent inatt men vi får se vad som händer imorgon. Jag tror jag ska hinna till gymmet och träffa AManda på kvällen. Om det är fint väder kanske stranden är lockande. Jag vet inte alls, vilket är ganksa skönt att bara ta det lungt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0