2.10 pm I bought a new camera so I can upload some pictures now.

Hej! Livet leker här. Vi kom hem från NY igår. Det var några crazy dagar där. Vi sov på ett hostel i Harlem, man ska egetntlinge inte vara där om man inte måste. Jag kan fortfarande känna av lukten och det är inte bra. ursch!

Jocelyn sov hos mig i natt, tack för det. Jag ville verkligen inte komma hem sent och vara ensam. Nu väntar jag på att en familj till min värdfmailj ska komma på besök, jag tänkte visa området och bara njuta av min semster. Min familj befinner sig nu uppe i Maine.

Jag tänkte möte upp Jocelyn vid poolen och ta med mig familjen. Därefter tänkte jag möta upp Pia vid gymmet. Hon skickade ett sms om att hon gått upp i vikt och behövde en work out. Hon är så rolig. =)

Ja, mår topppen och hoppas att alla andra också gör det. Jag skriver troligen lite mer ikväll. Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0