2.43 Saturday and Sunday

Hej! Ok, nu  har jag lite bråttom och ledsen för lite uppdateringar men jag vet inte vad jag ska skylla på. Igår åkte jag och shoppade med Amanda, vilket var hur bra som helst fast kanske inte för min plånbok. Anyway jag fyller år denna vecka men det är inte alltid så bra att spendera över 100 dollar. Men det gjorde Amanda ockås men anyway. Ja, det dröjer innan jag åker och shoppar med henne! (haha!) Jag tror vi var på mallet i över fem timmar och det är ganska bra jobbat när det kommer till mig.

Det blev inte träning igår, undra varför? (hm host Amanda, nej men sorry. Skojar bara!) Efter att jag och Amanda skildes åt på Vinnin Square träffade jag Susanne och Romina hemma hos Romina. Jag tror att jag kom och avbröt deras filmkväll för det blev ingen mer film när jag kom. Vi åkte sedan hem till mig för att gå ut med min hund. He's lovely, my JB. Jag somnade hyfsat tidigt (11 på en lördag är inte ofta?)

Vi är fullt hus här i Marblehead. Hur kul som helst och det är fem ungar vilket är ganska roligt. Man känner sig så vuxen och ansvarfull på något konstigt sätt. Idag har jag och Romina varit på gymmet. Jag gjorde ganska bra i från mig måste jag säga. Vi satt i ångbastun och bara njöt och sedan var det full rulle igen. Jag bröd Romina på svenska pannkakor och hon älskade det. Vi gick och och badade min hund (han badade, inte vi). Jag visare henne Fort Sewell och nu sitter jag här. Lite smått stressad eftersom jag planerade på att göra i ordning mitt hår innan vi ska åka men jag tror att vi sticker ganska snart. Men här har ni en uppdatering i alla falll. Bilder kommer senare när jag har laddat in dem på datorn.

Många kramar från Caroline

På måndag komm Jocey hem. Haha! Hon är underbar. Jag hittade hennes mobiltelefon i min bil (för andra gången) fick ett megssage på FB..

I love you. I am seriously in love with you! Haha, she's lovely. ByeBye

Johanna, have an awesome trip to Barcelona. Love the city!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0