2.46 pm Sandra's coming soon I guess

Hej! Gick in på Fb Cultural Care au pair sida och kikade. Man får en lika befriande känsla varje gång man tänker på att man faktiskt har gjort au pair skolan, visumet, flygresan hit och alla förbredelser. Om jag tittar tillbaka på det så hade jag inte gjort det igen! Det enda som jag har kvar att göra är att vara här ett år! Bara 12 månader.

På fredag har jag varit här i en månad. Helt galet fort har det gått. Jag har underbara vänner här, troligen vänner man kommer ha för livet, men jag vet att jag även vill tillbaka till alla mina andra vänner i Sverige, som jag också vet att jag kommer ha för livet. När man är bort från sina vänner så förstår man hur mycket de betyder. Jag längtar så efter er!

Dags att skriva prov. JA!


Kommentarer
Postat av: J

Hoppas provet gick bra, höll tummarna för dig!!

2010-08-06 @ 12:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0