3.22 Svarar på lite mail och tittar på ON DEMAND! <3

Hej! Jag har lite saker att göra, tur att jag har semster. Sandra kommer hit ikväll, vi tänkte bada i min jaccuzi och bara ha det superkul. Hon åker iväg imorgon, och jag ska köra Jocelyn till flygplatsen om en timma. Min aussie ska till Californien och ha det superkul i 10 dagar. Det är många som åker på semster nu i augusti. Romina befinner sig just nu i Rhode Island och Pia är i NJ tror jag. VÄNTAR PÅ BÄTTRE TIDER, typ september.
Om en timma ska jag hämta upp Joc. Jag tänkkte ta en runda med kameran och ta bilder i området, det hade varit roligt att visa er. =)

Har lite saker att göra:

- Röstning i Sverige, måste kolla upp lite saker.
- Bank of America, jag har spättat mitt konto
- Rensa mina bilder
- Städa (det liknar ett studentboande om man säger så...)
- Skicka mitt DS till Boston
- Titta på lite resor
- Högskoleprovet i Sverige
- Titta på Univeristet i Sverige
- Bestämma mig för några kurser här på Salem State.
- SEB i Sverige, jag behöver mina svenska pengar

Ja, det räcker nog för ett tag, dock tar det kanske inte så lång tid att göra, bara att jag MÅSTE göra det. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0