3.23 pm Waitng!

Hej! Några timmar senare sitter vi här igen. Jag har inte gjort så mycket. Jag skippade gymmet men borde väl kanske gå dit senare. Jag har precis fräschat till mig och vi ska åka till Jazz festivalen, tror jag!

Jag pratade med min pappa förut, det ser ut som mamma kommer hem ikväll svensk tid, och det är ju kväll nu. Jag ringer dig imorgon mamma. Jag har saknat henne speciellt när hon inte varit hemma i Sverige och det är ju inte jättelätt att ringa till Pakistan. ?

Men, ja, jag lyssnar just nu på radio och all reklam som de har. Det är super skönt att dra upp volymen i bilen och bara tuta och höra. Jag kör ju automatväxlad bil så det är bara att gasa och brakea! Just nu sitter jag och plockar med lite bilder som jag måste rädda ifall min dator skulle få för sig att gå sönder. Men det tror jag inte men det är ju alltid smart att ha en back up. (Fast jag tror att min back up är sämre än min dator så jag vet inte)...

Ikväll är jag sugen på att gå till Terrys, Sandra, Pia och Romina är ni på att slurpra glass. Glass har i Staterna är helt underbart jag lover er, once you gone .... you will never turn back! (haha!)

Hörs senare! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0