3.28 pm 4 punkter

1. Ja, blogg.se är lite konsigt. Jag har lite fundering på att göra min blogg privat, endast för mina vänner. Känner att jag kan skriva lite mer saker då. ?

2. Provet gick jättebra, jag blev tillsagd att inte läsa English as a second language utan jag funderar på att läsa en English kurs eller en kurs där jag får engelskan + kanske något med artitektur att göra. Vi får se. Jag kan hålla er uppdaterade. "Scored High"

3. Jag ska ta massor av bilder att lägga upp, hoppas jag.

4. Jag ska sätta mig och skriva min dagbok. Jag har faktiskt fått en underbar ide som jag tänkte fixa under mitt år här.

Kommentarer
Postat av: Jo

Jaaa vad roligt!! Tycker verkigen att du ska göra det, du kmr lära dig såå mkt mer, lovar!!! english geek i know;) men gör det du kmr inte att ångra dig!!

2010-08-12 @ 10:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0