3.39 pm OTH right now, men snart make up!

Jag glömde berätta att jag färgade mitt hår igår, jag gjorde det faktiskt helt själv. Det var ganska enkelt men lite nervöst att jag skulle missa något. Anyway, vad jag skulle säga var att jag har varit här i 1 månad idag. Det är helt sjukt. Ja, det var det enda. Jag tror jag ska skriva massor ikväll efter att Sandra har gått. Det är så många tankar och så mycket jag vill. PRIVAT blogg var det ja!

Den som tycker att en månad har gått fort kan ju räcka upp handen!


Saknar mitt rum i Sverige, gud vet vad Elin hittar på där. I will be watching you, baby! Jag saknar dig. <3



Dags att klippa sig snart, jag vet inte om jag gillar mitt långa hår eller mitt korta. Jag får se. Nu måste jag fixa mig innan jag ska hämta Joc på The neck! Hon bor där, jag ska visa er en karta någon dag. Puss igen.



Fick ett mail från J förut, jag blev så glad och det gjorde mig dag. Rimm! Ja, men gud, ni får mer än gärna skicka mail till mig. Det gör mina dagar och jag lovar att jag ska svara! Ge mig uppdateringar om Sverige. Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0