5.26 pm Varför är jag så arg?

Hej! Det är många tankar just nu. Jag och Sandra åkte till North Shore Community College idag. Kvinnan var super trevlig men när hon svarar på en annan fråga än vad man frågade om blir man helt plötsligt väldigt svensk.

"Wolud you be so kind and show me the classes and the schedule borfore I will take the test so I can make sure that I actually can attend to the classes bacause of my workschedule!"

"But first you have to take the test"

"To find out when the classes are scheduled?"

"No, here you have to classes"

"That's better, thank you"

Ibland kommer svenskimpulsen in och man kan bli lite kylig. Jag är ledsen för det amerikaner, men svara på mina frågor och inte på något annat! Please!

Jag förstår inte hur det kan gå så mycket pengar här. NY rånade mig och jag är arg. Jag är så förbannad arg på allting här just nu. Det finns så många anledningar men jag kommer inte att skriva dem här. Anledningarna håller jag för mig själv. Jag kanske ska vara positiv i överkant så kanske livet blir bra. Jag vet inte. Orka vara negativ men orka också vara positiv. Hm. Hemlängtan idag med, lagom roligt. Dock var det roligt att prata med mamma. Jag tror jag pratade med henne i över en timma.

Ja, jag är fortfarande arg. Hoppas det blir bättre. Imorgon väntar colleges, vi ska åka dit och ta ett test, jag vill egentligen inte ta engelska testet men det finns inte så mycket alternativ. Jag vill inte men jag måste så det finns inget att diskutera.

Ikväll ska vi träffas, jag vet inte vad vi ska göra men det blir väl troligen Starbucks igen. Jag ska sluta tänka just nu, för då blir jag bara förbannad. Jag tror det är hemlängtan som gör mig irriterad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0