6.56 Boston city and now Starbucks

Hej! Hur är det med er? Själv är jag ganska trött. Igår åkte jag till Anette, det var så skönt att komma iväg. Jag planerade att sova hos henne och det gjorde jag också. Vi satte oss i Boston city och drack kaffe. Vi gick även och shoppade lite men jag hittade inget som jag fastnade för. Det är inte den bästa shoppingen inne i Boston tycker jag, jag åker hellre till något av våra närliggande mall. Men jag ska fortfarande ge det några nya chanser till.

Igår var vi hemma hos Anette vid 11 pm. Bussen kom inte så detvar bara att börj gå. Även om jag inte alls har några problem att ungås med folk som inte är från Sverige är det så skönt ibland att bara vara svenskar, inte för att jag kräver det men det är skönt.

Imorse träfade jag Anettes hosdads, de var mycket trevliga och hennes pojkar var söta, men jag antar att de också är barn ibland? Haa! KIDS säger jag bara.

Idag träffade vi Ellinor oh gud va kul jag kan ha med dem. Jag skrattar så att min mage gör ont till slut. haha, vi måste ha en svenskkväll snart. Det var så roligt att träffas. Nu sitter jag hemma igen, jag ska hoppa in i duschen och sedan gå ner till Starbucks för att träffa en tjej från Tyskland. Hon har precis kommit hit och ringde mig tidigare idag och frågade om vi kunde träffas. Amanda kommer ockås, hon är så rolig. haha, jag dör!

Jag har haft en toppen helg, snart är det dags att sova (ikväll). Jag måste drickaa mycket vatten också för jag tror jag har vattenbrist. Jag dricker inte så mycket för att jag är så lat, mitt run ligger på tredje våningen så det är ju inte så att man springer ner köket. Undra om det blir någon middag för mig idag? Haha! Kanske inte!

Ha det underbart people. Ni vet att jag saknar er så mycket att jag snart går sönder. Men tiden tickar ner och snart kommer Ditte till Boston.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0