9.15 am CAROLINE REBECKA LUNDSTROM 19 ÅR

Hej! Idag fyller jag år. 19 år. Johanna sa till mig att inte känna mig gammal, men det gör jag inte ännu. Jag ska fixa en tårta idag. Det kommer bli spännande hur det blir. Jag ska nu till gymmet också. Familjen kom in till mig i morse, när jag sov. Gud lite pinsamt men så snälla. De hade cupcakes och lite frukost samt present från Starbucks. Presentkort och en kopp. Sedan fick jag en superfin tröja från Cirque de Soleil som minne att vi var där. Gud, jag älskar alla här. Nu är det dags att ta tag i dagen. Ses senare.


PUSS

MAKE A WISH said Anna today. I know what I am wishing for. Hope my dream can come true. Love 2 u all.

Kommentarer
Postat av: Emelie

GRATTIS Carro!! Saknar dig här hemma!

2010-08-19 @ 17:35:44
URL: http://emelieelarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0