9.19 4 veckor och Uni. i Sverige och Col. i USA

Hej!
Klockan är lite efter nio här, vilket är skönt. Jag har ju semster och tänkte faktiskt åka till gymmet, om jag kommer dit. Jo, men det ska jag. Jag tänkte först kolla på lite college som jag egentligen inte har någon lust med att göra. Harvard, Salem State och North Shore ska checkas. Jag tror kanske att jag träffar Sandra sedan när hon slutar klockan 12.

Det är jobbigt att vara inne på Facebook, absolut är det jätteroligt att prata med folk men det är inte alls kul att få hemlängtan känsla när man besöker facebook. Hemlängtan är så svår att förklara för det är så olika för alla. Just nu har jag bara lite, men ibland kommer det i stora mängder och det är svårt att tackla. Tiden har dock gårr fort här,  idag har jag varit i borta i fyra veckor. Det är en lång tid och jag kan inte riktigt förstå det.

Jag trivs bra här, men hemma är det väldigt bra också. Jag saknar absolut mitt underbara Göteborg och kunna springa runt på gatorna som jag egentligen inte hittar på. Jag hittar inte överallt i Göteborg, jag vet, det är lite konstigt men ändå. Jag har underbara vänner som så roligt springer efter. Nu tänkte jag kolla på Universitet i Sverige och college i USA. Toppen va?

Kram



Pratade med underbara Johanna i telefon igår. Jag grattade även Carin på födelsedagen. Jag hoppas att hon och många andra tittar över till Staterna under detta år. Det blir då garanterat NY! Denna bild är från Bryssel när jag var nere och firade Johannas student tillsammans med Karlsson. Karlsson, hoppas allt går bra och hör av dig när du inte längre har en sovkompis!

Puss på er alla!


Kommentarer
Postat av: johanna

Grand place, saknar det så men saknar dig ännu mer! Är en trogen läsare av bloggen, fast det visste du säkert redan!;) kul att den även har fått lite bilder;) hoppas du får en jätte bra helg, själv ska jag jobba om tre timmar, soo much fun! take care honey

2010-08-06 @ 12:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0