9.19 Varit här i över 7 veckor!

Hej!

Nu kommer ytterligare en tråkig uppdatering. De två senaste dagarna har varit så där. Denna dagen gick fort men ändå inte. Droppade barnen på gymmet precis som igår. Om det regnade mycket igår regande det mer idag. Jag körde kickboxning med Romina och Sandra. Jag har nu lovat mig själv att inte gå dit igen för det är så, ska inte säga att det är tråkigt men jag gillar der verkligen inte. Jag ska testa några andra pass men inte kickboxning.

Jag åkte hem och tog sedan bilen ner för att handla. Det tar ca 1 min att köra men det ösregnade. My doogy was on doggy day care today! Jag var glad eftersom de spöregnade, annars är det ganska mysigt att ha honom hemma. (om man har lust att gå ut med honom och om man har lust att sitta och kasta bollar till honom medan an sitter vid datron, vill säga).

De ringde från camp och sa att min tjej inte mådde så bra så det var bara att åka dit och hämta henne. Min ledighet tog ett hastig vändning och det slutade med att jag stod och förbredde middag och lagade pannkakor med tjejen. Om man får pannkakor och vi tittar på lite tv (något som vi egetnligen inte gör på dagarna) blir man genast mycket bättre. Vi åkte sedan för att hämta killarna och åkte hem för att möta pianoläraren. Middag, pianolektion, lek, kortspel, dusch, film, glass och lite mere så sitter jag här i soffan och myser framför tv:n. Barnen sover sedan en stund tillbaka och det är så skönt. Barnen är mycket lätta att lägga så det är skönt. Jag gillar faktiskt att jobba kvällar fast neckdelen är att man inte kan träffa några vänner. Självklart kan vänner komma när barnen sover, det är inga problem alls men just idag var det bara väldigt skönt att bara vara hemma.

Imorgon kommer Ditte hit (granne i Sverige). Hon är på Amerika tour... Ska bli så roligt att träffa henne och det bästa av allt är att det ska bli bra väder så jag kan visa upp något!

Ja, vad hade jag mer att berätta? Jo, det var lite jobbigt idag med hemlängtan, men det gick fort över. Mina barn är så underbara. Om man frågar efter en kram får man den mest underbara kramen och de säger att allt kommer att bli bra. Imorgon ska killarna spela tennis och solen ska titta fram. =)

Imorgon blir det troligen bio också. Charlies St Cloud. Har någon sett den? Jag vet att den är med Zac Efron men den kan nog funka ändå.

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0