10.44 am Update

Hej! Ja, då var det lördag igen och jag är "on call" vilket menas att jag måste hålla mig hyfsat i närheten och jag kan bli inringd för att behöva jobba några timmar. Det funkar utmärkt och just nu har jag precis avslutat min frukost.

Jag sitter och smsar lite med Amanda, hon har blivit bjuden på Lous tråårs kalas. Jag tycker det är skitkul men jag vet inte om Amanda vill tillbringa sin lediga lördag på ett barnkalas. Vi ska ha kalas för min tjej här om en vecka. Sleepover blir det nog också! Supermysigt!

Igår träffade jag Romina och vi tog lite te hos mig och satt och tjatade och längtade hem. Sedan åkte jag med Amanda och Lou och gick och såg Step UP 3D, denv ar bra och man blir ju alltid lika inspirerad att dansa. Dock dansar inte jag nykter så det blir inte bli så mycket dans här! (21 år för alcohol, sjukt tråkigt)

Kul när Amanda precis skickade ett sms saying "Hi, how was the gym?" (Ja, hon är svensk men det är lättare att skriva på engelska eftersom mobilen varken har åäö eller svenskt T9.) "My bed was very comfortable, thank you" Jo, men det är lördag right?

Jag vet inte om det blir Jazz festival idag i Salem eller vad de blir. Romina kommer hem om några timmar efter att ha gjort ett English test replacement på Harvard. Hoppas det går bra för henne. Nu tänkte jag dricka lite kaffe och sedan gå upp och bädda min säng och fixa mig. Tar kanske en skön promenad med hunden.

Skriva brev till min mormor och farmor ska jag också göra. MÅNGA KRAMAR



Fick en mugg av mina barn. Tack! Fint motiv av Boston också, den är från Starbucks och om du tar med dig muggen får du 10 cents rabatt! Woho! Är super om du inte orkar sätta på kaffemaskinen och om du bara har 50 meter till Starbucks!



Jag är ganska slarvig, jag brukar inte vara det men i alla fall. Jag har blivit det sedan jag kom hit. Vadå insurace card, bankkonto lösenord, nycklar till mitt hus? Mobil? Kamera? Spendera 220 dollar på en ny kamera är väl ingenting? Ja, ni HÖR!



Fick den här av Jocelyn! Jag som måste spara pengar, jag ska ta på mig kläder och gå till banken nu och ta ut lite pengar och lägga i mitt "rese/Sverige kuvär" för jag måste börja spara pengar för framtiden annars kommer jag ju inte att kunna leva i Sverige. Dags att dra in på kaffedrickandet!



Niceiga blommor! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0