Utkast: Aug. 29, 2010

(detta inlägg skrev jag igår men det gick inte att uppdatera.)

Hej!
Ledsen att jag inte skrivit på ett tag men mitt internet har inte fungerat. Jag har nu köpt min Itouch och jag är väldigt glad för det. Nu kommer jag åt min mail och det är bra med musik ockås. Det tråkiga är att itunes systemet med att man inte kan lägga över mucik hur som helst suger. Men men, jag får väl försöka fixa det på något sätt.

Igår gjorde jag inte så mycket på förmiddagen, degade som man säger i Göteborg. Jag träffade sedan Sandra på vinnin för jag behlvde köpa en preent till min tjej som fyller på tisdag. Hon fyller 8 år. Vi ska ha kalas och allt. Det tog längre tid än vad vi trodde så vi var inte hemma hos mig förrän vid 21.30 och då skulle vi ju bada i min jacuzzi. Det gjorde vi och pratade lite grann. De stannade bara till elva men jag vart ganska trött ändå så jag kollade lite på tv innan jag somnade. Idag vill min hund gå upp klockan sju, vilket jag inte alls kände för men vi pallrade oss ut lite senare. Så det var en liten kompromiss!

nu sitter jag och väntar på att Amanda och Lou ska komma. Vi tänkte äta lunch och sedan har jag lovat mig själv att jag ska till gymmet imorgon. Jag ska ta mig *** vara på gymmet varje dag denna vecka. Dock har mina kids inga camps denna vecka så det blir antaglingen att spendera kvällarna där. Find by me!

Min doggy ligger i gräset här bredvid och tycker att det är varmt. Vi har nere och simmade förut, eller ja, inte jag man min doggy var det. Han älskar att simma och jag älskar att vara ute i det fina vädret så vi har det superbra. Idag ärdet nog över 30 grader varmt. Och de ska vara superväder de närmaste fyra dagarna. Tänk att det kan kännas som höst och sedan kommer solen tillbaka. UNDERBART!

Imorgon blir det nog poolen med kidsen. Jag har kollat lite på VALET 2010 i Sverige. Vi får se vad det blir. Jag vet lite mer nu än igår men jag har inte riktigt bestämt mig ännu. Jag måste hitta två vittnen här som kan intyga att det är jag som röstar. Hm, haha det blir ju inte så svårt.

Jag tänkte lägga upp lite bilder, men det gör jag inte nu. Idag har jag faktiskt städat och tvättat lite för det behövdes verkligen. Nu är jag fri och jag vet inte vad som händer mer ikväll än gymmet. Kanske en kvällsfika vid stranden eller på en brygga??? Puss och Kram



Så här ser det ut innan man kommer till Marblehead när man har åkt från THE T. Jag älskar utsikten och åker gärna här. Jag försökte så gott jag kunde med att ta bilder men det kanske inte var så lämpligt eftersom jag körde bilen. Men det var bilkö så jag antar att det var mer eller mindre ok.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0