10.37 pm God natt

Hej! Nu är det kväll här i USA och jag är inte så trött, men jag ka nog somna. Tog precis lite kaffe så nu är jag superpigg igen. Denna dag har varit lång, med några dippar. Jag har ju varit på colleges och på gymmet. Familjen som är på besök bjöd ut mig på restaurang och det var supermysigt. Jag åt räkor hur gott som helst. Sedan gick jag och deras tjejer lite i förväg och köpte glass. Det var ett toppenslut på dagen.

Jag ska vakna upp imorgon och känna att jag sak njuta av resten av min semester, efter det kommer det dröja innan jag är ledig igen. Helgerna här går så fort och man hittar alltid på någonting därför är man sällan "ledig". Imorgon blir det garanterat gymmet och sedan ska jag till NSCC och skriva ett engelska test.

Måste skicka in mitt DS till Bostons kontor så att jag kan åka till Canada. När ja ändå är har i USA tänkte jag besöka Canada och där kan man faktiskt gå ut som 19åring. =)

Måste försöka lägga upp några bilder någon dag. Ska själv ta en promenad och ta många fina bilder på Marblehead. Det är en sådan befriande känsla att ha skaffat en kamera. Jag böjar redan känna av min träningsverk från i morse, jag tror inte att jag vill vakna upp imorgon.

Puss&Kram



Min aussie, min german och min austrian.
Jocelyn, Romina och Sandra.
De kommer att lämna mig denna veckan, de åker iväg med sina familjer till sina sommareställen. Men de kommer ju tillbaka om två veckor och sedan är vi tillsammans igen hela vintern. Super! Vi kommer ha hela året tillsammans för vi åker hem nästan samtidigt. Jocelyn åker hem i april.

Det är nog vi som är med varandra mest. Sedan har jag några andra tjejer som den tidigare au pairen umgicks med mycket. Just nu i augusti åker många bort, men sedan som sagt i september blir det bättre rutiner. Take care! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0