Efter jul...

Hej! Nu ska jag verkligen börja blogga igen tänkte jag. Det har varit så mycket och jag har varit sjuk. Nu har jag tagit massor med cold-medicin så jag borde bli bättre snart. Ja, jag vet inte ritkigt vad jag har gjort, men man är hela tiden ute och flänger. Det har ju varit jul och det har varit så mysigt!

Jag har några tuffa beslut att ta några dagar framöver. Jag måste bestämma mig om jag ska förlänga eller inte och var jag ska göra det. Det är tufft för jag kanske känner annorlunda om tre månader. Men jag tror att jag kan putta på det ett litet tag till... Men jag måste boka resa för 13:e månaden om jag vill resa någonstanns där?? Gud, jag är så förvirrad!

Men vi ska inte tänka på det nu, utan vi ska njuta av dagarna som är kvar av 2010 och sedan se fram emot 2011 som ska bjuda på massor av träning. Ja, december månad har satt sina spår om man kan uttrycka sig så!!!

Skriver mer sedan kanske. Men jag har verkligen planer på att börja blogga igen. Johanna, du också, hoppas jag! PUSS

Kommentarer
Postat av: karin

Jag vill att du kommer heeeeem!!!!!!!

2010-12-31 @ 22:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0