Julklappshandling imorgon och sedan är det GYMMMMMMET

Hej! Hur är allt med er? Jag har verkligen varit usel på att skriva men det ska bli ändringar med det från och med nu. Ni anar inte hur mycket jag egetnligen har att berätta men som jag inte kommer få sagt eftersom det är för mycket. GAH!

Ja, vi kan ju först och främst börja med att Johanna och Ida har varit här. Det har varit helt underbart att få ha visat dem allt detta. Vi hade en fin vecka tillsammans. Jag kom gråtandes till NY och träffade dem. Jag fattade egentligen inte varför jag grät, men det bara rann tårar av lycka. Det blev bättre sedan, men hela den dagen var förstörd med frisyr och skit så alla bilder blev ju helt asfula. Men som sagt, jag fick träffa dem. Vi hade några underbara dagar i NY och sedan åkte vi till Boston där jag bor. Hade några mysiga dagar här och sedan var det dags för dem att åka hem.

Det är snart jul och det största problem jag har nu är att jag verkligen har gått upp i vikt. Jag som inte skulle göra det. Jag känner mig som em bomb i ansiktet och jag okrar verkligen inte. Jag vill inte längre. Imorgon blir det gymmet och så kommer det vara en tid framöver. Jag okrar inte känna mig äcklig. Det är bara såååå!

Så från och med nu blir det mera gym och mera bloggning. Jag kan ju berömma mig själv väldigt mycket på själva bloggen. Några bilder kommer säkert upp snart. =) Nu ska jag se på Vampire Diaries och ladda inför mitt gympass imorgon. PUSS PUSS

Jag skriver ett separat inlägg om när Johanna och Ida var här senare.... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0