LOVE U ALL. MAMMA <3

HI! I can nor belivie that J and I are coming soon. Det är helt overkligt. Det passar så bra nu för just nu har jag lite extra saknad efter dem. Det har varit en tuff vecka för mina hormoner. Jag vill träna men när jag är där så tränar jag inte? Jag fattar inte. Jag har cravings efter grönskaer just nu, förstår inte varför.

Jag pratade precis med min älskade mamma. Jag tror det var minst två veckor sedan vi pratade sist. De hade köpr en ny soffa vilket låter toppenkul. Elin, du kan väl ta och skicka ett kort. Nu har jag lite saker att göra. Jag ska dra till gymmet, ut och gå med hunden och skicka lite länkar till mamma. Jag börjar om tre timmar så jag hinner nog. ^^,

Tack för alla som stöttar och just nu är inte min blogg prio ett. Jag har mycket som händer just nu och det bara rullar på. TOPPEN BRA hörrni ni ni! Jag är så excited för nästa vecka. LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0