Städa, tvätta och scrapbooking

Hej! Hur är det med er?
Jag har idag jobbat lite på morgonen. Jag och barnen tittar alltid på julkalendern på morgonen. Jag tycker faktiskt att denna kommer bli bättre än vad många andra har varit. Jag ska inte säga att jag följt dem jättebra förut, men någon har man väl sett. (Just so you know, I was usually asleep 7 in the morning in Sweden!!!!)

Så vad ska jag hitta på nu. Jag sitter och tittar på finalen av ANTM. Jag ska inte säga vem det är som vinner, jag vet inte ännu men jag vet inte om det har sänts i Sverige ännu. Jag ska sedan ta hand om all tvätt och städa mitt rum. Jag har börjat så massor av kläder nu, även om det känns som att jag inte har något att ha på mig.

Idag har min boy halfday så jag hämtar upp honom vid 12. Jag tror vi ska spela badminton kanske. Det blir superkul. Jag gillar racketsporter. Ikväll är det min cake decoration class. Hoppas vi kommer bra i tid denna gången. =)

Nu ska jag gå och göra lite nytta.. =) Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0