Utkast: Dec. 3, 2010

Hej! Nu är det dags att börja planera resorna igen. Jag gillar det inte men det måste ju göras. Vi har semaster i Februari och vi vet inte var vi ska åka. Jag vill till Florida men jag vet också att jag ska till Florida i april så så så. Jag vet inte. Californien blir ju troligen nästa sommar. Men det är som sagt lite trist att titta på väldigt dyra resor men skit samma.

Nu har vi bestämt att vi ska åka till Phiadelphia först och sedan åka till Florida. =) Nu sitter vi på Starbucks och jag tror vi snart har suttit här i två timmar. Vi alla sitter på SKype, fast ingen av mina vänner i Sverige är särskilt bra på att använda skype.. haha! MEN MEN...

Nu ska jag åka med Sandra och fixa massor av saker för hennes hostmum. SÅ, nu är det nog dags att dra. Men men, mina roliga uppdateringar kommer det fler av. LOVE CAROLINE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0