Glömde. Min blogg måste få lite färg


Tycker detta är väldigt kul!

Kommentarer
Postat av: Tinde

Gud vad kul! Läste din blogg i skolan och våra datorer där är lite knäppa så såg inte dina senaste uppdateringar :)



Asså gud vad spännande för dig nu! Ser fram emot att läsa lite mer om familjen :)



Ja jag går på katrinelund. Vart går du?



LYCKA TILL!

2010-02-02 @ 23:40:06
URL: http://theadventuresoftinde.blogg.se/
Postat av: Kristin

Sv: Ja det stämmer att jag ska till Boston. Åker 15 mars och kommer bo hos en familj i Framingham som ligger väster om Boston. Var ska du bo? :)

2010-02-03 @ 16:35:46
URL: http://kristinsdiary.blogg.se/
Postat av: Kristin

Okej! Det är en bit emellan men det är ju alltid roligt att skaffa sig kontakter ändå som bor en bit bort. Så om man ska hälsa på varandra för att umgås och samtidigt få se ett nytt ställe :P Jag har pratat lite med en tjej som bor i Framingham. Så det känns jätteskönt att det finns någon som bor nära. Sen vet jag att det finns andra au pairer runt omkring. Det finns föresten en svensk au pair som bor i Swampscott. Det ligger nog inte så långt ifrån där du ska bo :)



När jag väl kommer till USA och Boston så kommer jag skriva om allt jag själv hade velat veta innan jag åker. Är ju ganska självklart att man är nyfiken på platsen man ska till och området runt omkring :)

2010-02-03 @ 18:18:41
URL: http://kristinsdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0