I'll tell you later, guys

Hej! Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Har varit en sjuk vecka med hela USA-grejjen. Allt kommer till en helt plötsligt och man fattar vad ma ger sig in på. Självklart vill jag åka, men tufft att lämna andra också. Men som det ser ut just nu så är jag fast besluten på att åka. Det är så vårt att läsa andra au pair bloggar. Det hjälper verkligen och man känner suget efter att testa på det själv, endast ett tips...
Min blogg är dock inte så läsvärd. Jag vill inte skriva om allt som händer heller. Vissa saker kanske jag skriver om i efterhand men inte just nu. Vill berätta för mina vänner innan det kommer ut på bloggen. YES! Vi ses om ett tag, och då har jag förhoppningsvis mer att berätta!

Kommentarer
Postat av: Tinde

Hej! Jag ska också åka med CC från Göteborg. Har du varit på mötet än? Hur långt har du kommit?



Såg att du tvekar. Det är inget lätt beslut men fasen vad mycket erfarenheter man kommer få. Jag tror det kommer bli toppen!

2010-02-02 @ 14:40:59
URL: http://theadventuresoftinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0