10.11 am Go to the gym

Hello! Nu var man uppe igen, dagarna går så sjukt fort här. Jag förstår inte varför. Imorgon har jag varit här en vecka, det känns som längre men ändå inte. Jag känner att jag kommer in i rollen som au pair mer och mer för varje dag och det kanske låter lite konstigt, men det är FAKTISKT inte superlätt alla gånger. Idag glömde jag (och delvis vi, barnen kan hjälpa mig att komma ihåg saker) lite pengar så jag var tvugnen att speinga tillbaka hem igen. Det gick bra, men jag var genomsvettig när jag kom tillbaka. Därefter gick jag ut med hunden.

Nu måste jag gå, Amanda textade precis att hon snart är på gymmet. =) Ses ikväll..

Best gym ever. I think I will swim today after the gym. =)


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej!

Jag kommer bo i Norfolk :) Vart bor du?

2010-07-15 @ 16:43:59
URL: http://aupairelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0