10.12 am Feeling better, but I still need to talk to everyone.

Hej! Nu mår jag mycket bättre, fast nu vet jag inte vad jag ska hitta på. Jag tror jag ska ta med J ut på en lång promenad, men jag ska ju prata med Adna kl 11. Jag vet inte hur länge vi kan prata eftersom jag måste hämta upp barnen.

Igår kväll kom Romina hem till mig, mycket trevligt. Jag såg "the toothfairy" (spelling?) igår, sjukt bra och mysig. Känner inte att jag har något stort bloggintresse just nu, men jag kommer nog tillbak. See U!

Kommentarer
Postat av: johanna

Finns alltid här!! maila så fort det är något!

Kämpa på med allt, tänk så mkt underbart du får uppleva, är riktigt avundsjuk!!älskar dig<3<3

2010-07-22 @ 23:53:25
Postat av: Ida

SÄger precis som Johanna! Jag ska se till att slänga iväg ett mail ikväll men gooo girl! You can do this! Vi får se till att boka en tid för samtal :) Älskar dig vännen!

2010-07-25 @ 11:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0